wtorek, 1 października 2013

100 post na blogu = ROZDANIE u Speare :)

Witajcie! 
Nie było mnie trochę czasu, ale wcale nie próżnowałam! Przygotowałam dla Was obiecaną niespodziankę i mam nadzieję, że stwierdzicie, że warto było czekać :D

Otóż dzisiejszy post jest okrąglutkim setnym postem na moim blogu!!!
I z tej okazji postanowiłam urządzić małe ROZDANIE zwane też przez niektórych CANDY☺

Ale najpierw zasady, a później nagrody :D

  • Co zrobić, żeby wziąć udział w rozdaniu? 
To akurat proste- wystarczy się zgłosić w komentarzu pod tym postem :)
  • Co zrobić, żeby zwiększyć szansę na wygraną?
Każdy może zdobyć maksymalnie 6 losów. Losy są przyznawane za: 
  1. Zgłoszenie się do rozdania poprzez zostawienie komentarza pod tym postem
  2. Zostanie publicznym obserwatorem mojego bloga (jeśli już ktoś nim jest też się oczywiście liczy)
  3. Polubienie mojego fanpage na facebooku - https://www.facebook.com/SpeareBlog
  4. Udostępnienie na facebooku posta z informacją o rozdaniu 
  5. Zamieszczenie informacji o tym rozdaniu na swoim blogu - w formie notki bądź banerka (znajdziecie go na dole posta)
  6. Dodatkowy los przysługuje osobom, które od początku istnienia mojego bloga zostawiły na nim co najmniej 5 komentarzy pod różnymi postami.
  • Jak się zgłosić? 
Zostaw komentarz pod tym postem. W jego treści wypisz wszystkie spełnione przez siebie warunki wypisane powyżej (podaj pod jakim nickiem obserwujesz, imię i pierwszą literę nazwiska na fb oraz link do notki/bloga gdzie znajdę info o rozdaniu).

A teraz to, na co wszyscy czekają najbardziej, czyli NAGRODY!

Jak już rozdawać to rozdawać :) Nagrodzone zostaną aż 3 osoby, a nagrody są następujące:

I nagroda to:
Jesienny naszyjnik ze szklanych pereł!!! 

 



 II nagroda to quillingowe kolczyki!!! 
Zwyciężczyni tejże nagrody będzie mogła wybrać sobie swoją parę spośród wszystkich pokazanych poniżej




 Więcej ich zdjęć znajdziecie w tych postach:
http://speare.blogspot.com/2013/08/quillngowa-bizuteria-papierowe-kolczyki.html
http://speare.blogspot.com/2013/10/quillinowa-bizuteria-wielki-powrot.html




III nagroda -sznurkowa bransoletka z zawieszką
osoba, która wygra będzie mogła sama zdecydować jaki kolor i jaką zawieszkę chce!!!
(kolory i rodzaje zawieszek podam zwyciężczyni po losowaniu)




Nagrody będą losowane w kolejności od naszyjnika, ale jeśli ktoś preferuje konkretną nagrodę (np. zamiast naszyjnika woli bransoletkę lub kolczyki to proszę napisać w komentarzu ☺ )

Do rozdania można się zgłaszać do 16 października! Wyniki podam 17 lub 18 :)  

I na koniec jeszcze banerki do umieszczenia na blogu (musi być pod nimi podlinkowany odsyłacz do tego posta):

 
 


19 komentarzy:

  1. Bloga nie prowadzę ale Twój zachwyca a raczej prezentowane na nim wyroby :) Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście chętnie spróbuję swojego szczęścia więc zgłaszam się do losowania :) Fanką na FB też jestem :) hmmm tylko skąd będziesz o tym wiedziała? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako administrator widze profile wszystkich osób które polubiły fanpage :) także wystarczy, że podasz imię i pierwszą literę nazwiska albo w komentarzu albo w wiadomości na fb i powinnam bez problemu zidentyfikować ;)

      Usuń
  3. A więc zgłaszam się :)
    Obserwuje jako bezsennameg,
    Na facebooku lubię jako Magda P.
    Na blogu http://szafa-inspiracji.blogspot.com/ za chwile pojawi się banerek
    A i wydaje mi się że zostawiłam 5 komentarzy, choć pewności nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy osiągnięcia 100 posta! :-) Zachęcamy do zgłoszenia rozdania w naszym serwisie (http://www.katalog-blogow.pl/candy-rozdania-i-konkursy/)

    OdpowiedzUsuń
  5. a więc :D zgłaszam się do rozdania ;)
    spełniam pierwsze 4 warunki :P a co do ostatniego nie jestem pewna ;)
    Monika S.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się Sperku, jako Sylwia W na fb :D + oczywiście udostępnione dalej

    Smarf

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobra, to i ja :D obserwuję jako Ania T., na fb Anna T.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Anne, na fb jako Anna Ł.

    OdpowiedzUsuń
  9. wyciągam łapkę po naszyjnik :)
    obserwuję jako Aneta a na fb AA

    OdpowiedzUsuń
  10. No to i ja sie zgłaszam.Co mi szkodzi? ;)
    Obserwuję bloga i na facebooku jako Weronika Bednarz
    Baner na blogu truskaffka-tworzy.blogspot.com
    A co do komentarzy to nie wiedziałam o twoim blogu,ale od teraz będę zaglądać i postaram się dodać tyle komentarzy ile chcesz ;)
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :) Obserwuję na FB jako Asia W. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się:) Interesuje mnie bransoletka;:P Magdalena J.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mariola W.
    obserwuję jako Mariola
    lubię na FB jako Mariola W.
    udostępniłam na FB https://www.facebook.com/mariola.wisniewska.313/posts/517802941645222
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Camille
    na fb lubię jako: Kamila K.
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com
    chcę wziąć udział w losowaniu naszyjnika i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! :)
    na fb lubię jako: Paula M

    Niestety nie mam bloga żeby polubić/obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do rozdania :)
    Obserwuję jako M J.
    Na facebooku lubię jako Monika J.

    OdpowiedzUsuń
  18. na Fb Sabi Sa.
    baner tu: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    obserwuję jako Sabii

    OdpowiedzUsuń