środa, 20 lutego 2013

Swarovski na bogato

Dziś kolejna porcja kolczyków ze Swarovskiego. 

Pierwsze- wykonane z kryształów Swarovski Octagon 12mm oraz Baroque 22mm w kolorze Crystal. Na żywo prezentują się piękne. W szczególności kształt Baroque charakteryzuje się pięknym i bardzo misternym szlifem. Robiłam kilka podejść do fotografowania tych kolczyków, jednak ich urok uchwycić jest bardzo trudno nie posiadając dobrego sprzętu oraz umiejętności ;) no ale... robiłam co mogłam :)





Druga para natomiast zrobiona jest na bazie w kolorze złotym. Tu bogato jest w ilości różnych Swarków ;) użyłam po kolei: Swarovski Tear Drop Fuchsia AB, Swarovski Bicone Rose AB, Swarovski Xilion Fuchsia oraz szklanych białych perełek. 





Podobają Wam się takie duże, wyraziste kolczyki? Ja zdecydowanie czasem lubię przyozdobić uszy w ten sposób ;) 

Pozdrawiam :)



2 komentarze: