wtorek, 12 lutego 2013

Shamballowe szaleństwo :D

Czym są shamballe? Generalnie nazwa ta odnosi się do plecionych bransoletek. Internetowe źródło powiada, że shamballa to sanskryckie słowo oznaczające " źródło szczęścia". W ostatnim czasie bardzo dużą popularność zdobyły bransoletki w które wplecione są kuleczki wysadzane kryształkami Swarovskiego. Wyglądają one mniej więcej tak: 

Ja jednak nazwę tę trochę na własny użytek zapożyczam i przedstawiam Wam nie tylko bransoletki, ale i inną biżuterię wykonaną z koralików które widać w powyżej wklejanych bransoletkach. O jej zrobienie poprosiły mnie koleżanki zainspirowane tym zdjęciem:

Urocze prawda? :)

A tak wyglądają te zrobione przeze mnie :)







Powyższe są wykonane z kulek w kolorze crystal. Poniżej crystal AB.








 i dalej kolczykowe szaleństwo w różnych kolorach :)














I jak Wam się podoba taka biżuteria? :) Ja wczoraj już miałam na uszach niebieskie kolczyki i zebrały kilka pochwał :D

Pozdrawiam wszystkich zaglądających :) 





10 komentarzy:

  1. speerka ja chce takie kolczyki!:> te niebieskie i te crystal AB! aaaaaa umre:P
    Filet

    OdpowiedzUsuń
  2. Fileciku okeeej zapisuję na przyszłe zamówienia ;D

    Emka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czarne mi sie najbardziej podobaja!:)
    a shamballa i u mnie robi furore i sporo ich już sprzedałam :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. biały komplecik ślicznie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. biały komplecik ślicznie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń