wtorek, 29 maja 2012

Plecione kolczyki Swarovski i proste perełki ze złotem :)

Dziś kolejne kolczyki ślubne ze Swarovskiego. Dużo delikatniejsze i lżejsze niż dotychczasowe gronka- ale zdecydowanie nie mniej efektowne :) Plecione na żyłce ze szkieł Swarovski Crystal AB.




Przyznaję szczerze, że uroku szkieł Swarovskiego nie da się uchwycić do końca na zdjęciu. Błyszczą przepięknie zarówno w słońcu jak i w sztucznym świetle. Szczególnie dotyczy to kryształów z serii AB czyli opalizowanych- mieniących się wszelkimi kolorami tęczy.
Nie wiem czy przechodząc może w galeriach handlowych obok stoisk Swarovskiego zwróciłyście uwagę na ten blask... Dla mnie jako sroki, czyli miłośniczki wszystkiego co się błyszczy jest on nieziemski






























Jak już chwaliłam się na FanPage na Facebooku wcześniej pokazywane gronko ślubne doczekało się swojej pary :) więc prezentuję cały komplet :)


A teraz kolej na coś bardziej klasycznego- perły. Również w połączeniu ze złotem, jak niedawno prezentowane gronka- ponieważ będą miały tą samą właścicielkę :) 




Jestem ciekawa które z prezentowanych dotąd Swarovskich oraz perełek spodobały się Wam najbardziej? 

PS. Następny post obiecuję już nieco bardziej w kolorowym wydaniu :) tzn. jeśli chodzi o kolory biżuterii oczywiście :)



2 komentarze:

  1. Piękne te pierwsze kolczyki. Jak kiedyś będę brała ślub to chyba się zgłoszę po takie cuda :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej zapraszam :)

    To co prawda moje zupełne początki w wyplataniu koralików, ale przyznaję, że mi się spodobało i na pewno będę trenować dalej :)

    OdpowiedzUsuń