niedziela, 8 grudnia 2013

Zimowy pastelowy naszyjnik

Za oknem zima, najpierw trochę nabałaganiła, a dziś odkupuje swoje winy przepiękną słoneczno-mroźną odsłoną.Przy tej okazji udało mi się cyknąć kilka fotek naszyjnika idealnie pasującego do dzisiejszej pogody. Kiedy powstał, w zasadzie nie wiem czemu, ale skojarzył mi się z jednym z obrazków z wosków Yankee Candle (tak, ja też wpadłam w uzależniające sidła ich zapachów;) ), a dokładniej...
Cranberry ice... czerwone kuleczki otoczone zmrożonym śniegiem... A w naszyjniku zamiast czerwonych kulek są pudrowe i szare - pastelowe, delikatne, otoczone białymi perełkami oraz srebrnymi diamentowymi. Skąd więc to skojarzenie? Nie wiem tak naprawdę ;) ale wiem, że naszyjnik ten idealnie kojarzy mi się z zimą, właśnie taką piękną i słoneczną jaką mam dziś za oknem :) 


 





Tenże zimowy naszyjnik zgłaszam po raz pierwszy na wyzwanie Kreatywnego Kufra :)  


trzymajcie więc proszę za mnie kciuki ;)

6 komentarzy:

  1. Najpiękniejszy ♥ Moje cudo, jeszcze raz Ci dziękuję Speru :*

    OdpowiedzUsuń
  2. również kojarzy mi się z zimą - piękny naszyjnik, bardzo kobiecy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Czy powstanie wersja "królowa śniegu" z błękitnymi, mroźnymi kulkami?

    OdpowiedzUsuń
  4. Karton :* :)

    Dziękuję :) jeśli ktoś sobie zażyczy wersję z niebieskim to bardzo chętnie ją stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Ojej YC, muszę się w końcu skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik pracochłonny... ale widać efekt końcowy wynagradza włożony trud :D śliczny <3

    OdpowiedzUsuń