czwartek, 2 sierpnia 2012

Bransoletki, bransoletki i jeszcze raz... bransoletki :)


Dziś pora na zapowiadane bransoletki :) Do wyboru, do koloru :) 

Nie stworzyłam ich jednak sama, są wykonane przez siostrę mojego Narzeczonego. 

Ze sznurków, łańcuszków, suwaków, koralików i innych cudeniek :) Zapraszam do oglądania i zamawiania oczywiście :)



1. Sznureczkowa z perełkami- 8zł- zarezerwowana



2. Sznureczek z zawieszką- 6zł- zarezerwowana



3. Z drobnych koralików- 7zł



4. Różowa z łańcuszków oraz koralików szklanych i Swarovskiego- 12zł




5. Czerwono-szara na sznureczkach- 12zł- zarezerwowana



 6. Pleciona ze sznurka z nakrętkami ;) 8zł




7. Pleciona-zielona- 7zł





 8. Pleciona z szarego sznurka  z czerwonymi koralikami- 8zł



9. Warkoczyk- 6zł- zarezerwowana



 10. Czarno-białe perełki - 8zł




11. Białe perełki na sznurku- 8zł



 12. Czerwono-biała- 9zł






13. Suwakowe beżowa i limonkowa- po 7zł




14. Z dużymi kulkami- 9zł




 15. Fioletowo-niebieska 9zł - zarezerwowana






Które najbardziej Wam się podobają?


5 komentarzy:

  1. Te suwakowe są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ośliniłam monitor, wzięłabym większość! kurcze, jak będę mieć kase to chyba się do Ciebie zgłoszę. chcę te suwakowe i inne plecionki! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam serdecznie :D
    Cieszę się, że doceniacie prace Magdy ;) wbrew pozorom jest bardzo początkującą autorką, ale jak widać bardzo obiecującą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. DALAS MI INSPIRACJE A ZE JESTEM ZOSIA SAMOSIA TO SAMA SPROBUJE ZROBIC
    :)

    OdpowiedzUsuń