środa, 8 sierpnia 2012

Trochę klasyki, trochę koloru :)

Udało mi się wykonać kolejne kolczyki plus znalazłam jedne, którymi zapomniałam się pochwalić ;)


Gronka cieszą się dużym powodzeniem jak zauważyłam :) stąd kolejne podejście i wariacja w tym temacie. Tym razem klasyka- białe perły plus srebrne dodatki. Zdecydowanie dla osób lubiących długie kolczyki- bez bigla mają bowiem ok 7cm.


I dla odmiany trochę wesołego koloru- rasta-kolczyki czyli czerwony, zielony  i żółty :) 


I te, które zrobiłam już dość dawno, ale wreszcie doczekały się zdjęć :) zrobione według tego samego wzoru co kolczyki ślubne ze Swarovskiego pokazywane już tutaj -> http://speare.blogspot.com/2012/05/plecione-kolczyki-swarowski-i-proste.html
Tym razem w kolorze z akrylowych koralików, dzięki czemu są leciutkie ale jednocześnie dość efektownie się prezentują. :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz