sobota, 27 października 2012

Powyjazdowy post archiwalny :D

Witajcie :)
Nowości brak, bowiem w tym tygodniu byłam na małym wyjeździe :) Udało mi się wyskoczyć na kilka dni z koleżanką do Barcelony ♥ wycieczka była przecudna ♥ gorszy powrót do polskiej zimnej rzeczywistości ;) 

Post więc pokazuje biżuterię archiwalną, a dokładniej są to rzeczy które były prezentem mikołajkowym dla jednej z moich koleżanek :) i z tego miejsca bardzo dziękuję Ci Kasiu za zrobienie zdjęć :* :)






Kolczyki koła z czerwonymi koralikami oplatane drucikiem





Zestaw naszyjnik pleciony na lince jubilerskiej plus delikatne kolczyki


A oprócz tego muszę się pochwalić moim barcelońskim nabytkiem :) na pamiątkę udało mi się kupić pierścionek hand-made wykonany przez pewną dziewczynę :) Bardzo żałuję, że zanim odeszłam nie zrobiłam zdjęcia całego jej "kramiku" gdyż robiła przepiękne bransolety, kolczyki i pierścionki techniką wire wrraping... ale cóż pokazuję Wam pierścionek, zapewniam, że reszta była równie cudowna i pozostawiam ją Waszej wyobraźni ;) 



i na dokładkę jeden z widoków na Barcelonę :) naprawdę warto było polecieć :)





6 komentarzy:

  1. barcelonie nie mówi się NIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. palma? nie widziałam, że tam palmy mają :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają, mają i to pełno :) w końcu to nad morzem Śródziemnym, więc roślinność i klimat śródziemnomorski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten niebieski komplet kupił moje serducho. Cudny :)
    http://modelinadoroslej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny jest ten niebieski komplecik :)


    http://lilobeaded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń