poniedziałek, 25 marca 2013

Klasyczne perły w nowoczesnym wydaniu

Klasyczne białe perły wielu osobom kojarzą się z babciną biżuterią. Jednak od dłuższego czasu coraz więcej osób po nie sięga jako element stylu vintage. Naszyjnik ze szklanych pereł nie musi być zwykłym prostym sznurem nawleczonych koralików. W tym sezonie coraz bardziej popularne są duże, wyraziste naszyjniki blisko szyi i w takim też stylu starałam się połączyć klasykę z obecną modą. Białe perełki w połączeniu ze starym złotem prezentują się elegancko, ale na pewno nie nudno i babciowo.
Jestem ciekawa czy Wasze odczucia co do nich są podobne jak moje? :)







I przy okazji, że udało mi się zatrudnić Narzeczonego do zrobienia zdjęć dorzucam dwie foty naszyjnika, który pokazywałam niedawno tutaj: klik :)







4 komentarze:

  1. moje moje i nie oddam nikomu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy jest przepiękny :D Jak nadejdą lepsze czasy to też sobie taki naczelnik u Ciebie zamówię :pazurki:

    OdpowiedzUsuń