niedziela, 1 grudnia 2013

Bransoletka w stylu chainmaille :)

Na dobry początek grudnia bransoletka wykonana już przeze mnie. Zainspirowana techniką chainmaille, która polega w dużym skrócie na tworzeniu kompozycji z kółeczek z drutu. Ja zamiast drucianymi kółeczkami posłużyłam się ogniwkami łańcuszka. Połączyły się one tworząc zakręconą żmijkę, która stała się podstawą bransoletki :) dodatkowo ozdobiona została pudrowo-różową perełką, kluczem wiolinowym i kilkoma diamentowymi koralikami. Całość delikatna, ale dość wyrazista, a na pewno bardzo dziewczęca :)

Pogoda nie sprzyja zdjęciom dlatego tylko dwa ujęcia, które nie do końca oddają uroku bransoletki ;) ale mam nadzieję, że może na dniach uda mi się zrobić lepsze i dołączyć :)






4 komentarze:

  1. Prześliczna :) bardzo delikatny wzór. Takie bransoletki ze stali nierdzewnej są dla mnie taki must have :) przede wszystkim dlatego, że są bardzo wytrzymałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna.:) Wprost przepadam za takimi subtelnymi, delikatnymi ozdobami. W swojej kolekcji posiadam zarówno złote, jak i srebrne bransoletki celebrytki, które również posiadają takie delikatne, ażurowe przywieszki.

    OdpowiedzUsuń