sobota, 21 grudnia 2013

Tasiemkowe bombki na choinkę :)

Pora na prawdziwie już świąteczny post :) Pewnie u większości z Was stoi, albo lada moment stanie bożonarodzeniowe drzewko. Ja swojego w domu jeszcze nie mam, ale za to od dwóch tygodni ustrojona choinka cieszy oko u mnie w pracy :). W tym roku postanowiłam, że będzie ubrana wyłącznie w ręcznie robione ozdoby choinkowe. Dlatego też już w listopadzie wzięłam się za tworzenie tasiemkowych bombek, których zajawki pokazywałam Wam na facebooku. Myślę, że to idealny moment na to by pokazać Wam to co udało mi się zrobić w całej okazałości :) Przyznaję, że nie puściłam jakoś specjalnie wodzy fantazji we wzorach bombek, ale chciałam aby choinka była ustrojona w miarę jednolicie i spójnie :) 

Jestem ciekawa jak Wam się podobają takie bombki i choinka w wydaniu hand-made? :)








i na koniec choinka w całej okazałości :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz