wtorek, 10 grudnia 2013

Quillingowe śnieżynki :)

Zimowy klimat opanował bloga :) ale dziś nie będzie biżuteryjnie, a ozdobnie. W ramach uzupełnienia prezentu mikołajkowego dla koleżanki postanowiłam stworzyć papierowe śnieżynki. Wiem, że wiele osób w okresie przedświątecznym lubi ozdabiać swoje domy w np. śnieżynki wykonane na szydełku, ale myślę, że papierowa wersja jest równie ciekawa. Do powieszenia na oknie, do położenia na świątecznym stole czy też po prostu do powieszenia na choince quillingowe ozdoby wydają się być idealne :) 

Aaaa... jeśli ktoś jest ciekawy co było głównym elementem prezentu to obiecuję, że pojawi się na blogu już niebawem ;) a śnieżynki wyszły tak: 








A przy okazji nowego posta chciałam Was serdecznie zaprosić na moje świeżo założone konto na Instagramie: http://instagram.com/speare_bizuteria
Zamierzam wrzucać tam zapowiedzi nowych postów, fotki pokazujące jak niektóre rzeczy powstają, ale też wiele, wiele innych ;) mam nadzieję, że będziecie do mnie zaglądać :) 

http://instagram.com/speare_bizuteria


1 komentarz:

  1. Fajnie to wygląda, ale pewnie bardzo dużo przy tym zabawy ;(

    OdpowiedzUsuń